Morgonmys hos Fam Wansulin...

Jaa för Bergströmaren sover så jag o Tindra sitter i soffa nu o myser och kollar på Idol inspelat från i Fredags och jag har faktiskt inte hört vem som åkte ut:) Haha inte illa!

Tindra vaknade kl 04.00 och fick nattvälling och jag skulle försöka ge henne gröt nu på morgonen men ICKE... Jag bäddade i soffan med hennes täcke och la henne där med en flaska välling men ICKE de heller! Busfrö!

Hon var febrig igår och likaså idag! Får bli en lugn dag hemma!

Jag skulle behöva måla mina stolar ännu en gång och så hitta ett tyg att klä om sittsen med..  Tindra kanske får stanna hemma med pappa idag så mamma kan åka o fixa:)

Daniel var hos sin bror igår och drack lite. Han kom hem vid 00.30 och jag satt vid datorn då.. han mådde hiiiimla bra när han kom hem och påstod att han BARA druckit cola;) Att det var Kapten Morgan i den Coolan visste han absoluuut inget om;) hahaha

Han har inte gått upp ännu idag och de är nog lika bra det;) haha

Nehe om man ska göra sig iordning! Måste duscha! Känner mig jätte konstigt hela dagen om jag inte gör det varje morgon!!!

Jag klickade hem en ny UV-Lampa igår och ny Build gel samt lite nagelfilar och annat smått o gott:) Tänkte köpa en elektrisk fil oxå till återbesöken.. det tar sån jävla tid att fila ner o bort all gel + färg innan man ska fylla i.... aja.. måste ha lite mer kunder först;)

De pengar jag får från kunder går till nya saker:)

Nehe nu är min dotter en vilde här i soffan.. ska nog gå o bada med henne:)

KRAM PÅ ER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0