Lördags morgon här hemma...

Tindra sitter i sin gåstol o är på väg ut i hallen backandes;) Haha hon kickade nyss ett MMS till sin farmor o frågade om hon är vaken. Vi ska dit o byta däck!

Senare idag ska vi försöka hinna med en dejt med Maria och Jimmy och sen jobbar jag ikväll... O ca 23.00 ikväll ska jag hämta mamma o hennes kompis vid bussen för de är i Ullared! De är preciiiiiiis framme o jag är sjukt AVUNDSJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!!!!! Men det är bara 10 dagar kvar tills jag själv åker!!!! Längtar!

Detta är min ullareds-lista:

Kläder till Tindra i strl 80 o uppåt
Turkosa handdukar till min vrå
Turkos matta till min vrå
Nagelfilar och nagelolja
Lite fint "piff" till min vrå
After sun lotion till släkten;)
UNDERKLÄDER till mig
Leksaker till Tindra
Julklappar

:) Hittar ju säkert en hel del till;)

Nehe nu ska jag klä tindra och sen ska vi härja upp hennes pappa så vi kommer iväg någongång! Jag är morgonpigg och går upp När tindra vaknar men han tar in henne till sig och försöker sova.. moahaha de går ju sådär med en högljudd Tindrabuse!!

Hon är helt vild i sin gåstol! Jag försöker krypträna henne på golvet men där ska hon FANIMEJ inte ligga!!! Hon gallskriker och sparkar o slår i golvet med EN GÅNG! hahaha sötunge!!

Hon skrattar nu högt när man lipar till henne eller bara pratar eller sjunger för henne.. undrar om de är för att jag låter förjävlig;) hahaha

Hon älskar när man pussar henne på sidan av halsen, då tokskrattar hon oxå:)

Nehe nu ska vi väcka herrn;)

KRAM PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0