Hej o god kväll!

Jag vill börja med att säga att jag ÄLSKAR när ni skriver till mig:) Har fått två kommentarer idag, me like!

Åh skoj att du hittade hit Camilla... Jaa din syssling, han är underbar han:) Min älskade Daniel:) Världens bästaste pappa och sambo, tar verkligen hand om oss:) MYS!

Ang vad jag äter så äter jag efter GI igen... Emelie min bästaste bäste vän beehövde hjälp och vi kör nu ihop o messar hela tiden vad vi äter och hur det går så denna gång SKA Jag få det att funka!!!! Vi kör rivstarten nu som innebär att vi äter minimalt med kolisar i 4-6 veckor och sen lägger till lite mer.... Ännu funkar det fint! Min Tredje dag och Emelies andra!

Känns som att jag bytt diet varje vecka sen tindra föddes... Hmm.. jag gick ner över FEMTIO kilo med VV men nu är det inge kul o inget speciellt händer heller... Gi är ju en lyx-diet som verkligen är njutbar:) Jag vill verkligen lyckas med detta:)

Har fått 2 nagel-kunder:) SKOJ!

Nu ska jag snart krypa ner hos min prins som sover... Imorn fika o mys med veronica och loke<3

Natti!


Kommentarer
Postat av: jajja

Spånnande att få nagelkunder. Vad tar du för fransk manekyr? Har du gått ngn utb eller är du självlärd? E d svårt? Jag har me varit nyfiken på det men har tyck att. Utb e så DYR;-)

Ha en bra da o lycka till me gi nu.



Jajja

2010-10-06 @ 09:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0