Hej kväll:)

Jag är just hemkommen från jobbet och Daniel sover o likaså Tindraskrutt. Hon har vart en matvägrare idag! Hmm undrar vems gener hon haft idag?!:)

Vi ska på kalas på lördag! Hannah, Tindras gudmor har fyllt 18 år och hennes bror har fyllt 20 och deras kusin, min "syssling" har oxå fyllt år så det brukar kalasas ihop:)

Deras mormor och morfar bor i strängnäs där det är marknad i helgen så det är 2 in 1 liksom:) Först marknad och sen kalas:)

Och jag tycker det är SJUKT svårt med presenter när de inte önskar sig något! Men nu har jag nog klurat ut något ihop med min dotra;) Hon är duktig hon:P

Naglar... Jag har hållt på med lösnaglar sen jag var 13 år och började bygga med Depend´s nagelkit runt samma ålder och har alltid tyckt att naglar är snyggt o viktigt för mig! Jag gjorde min första förlängning när jag var 18 år, akryl! FY! Men sen har jag haft gelé-naglar och älskar det! Snyggt och håller bra! Ingen utbildning alls, självlärd! Jag är riktigt nöjd och mina kunder oxå! Övning ger färdighet! Ang priser så är det alltid svårt.. jag klurar vidare men har ännu bara tagit för typ materialkostnaden:)

Kram o natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0