Halloweeen!

Glad halloween på er....

Vi är hos pappa nu för Daniel hjälper dom att flytta saker från ett förråd som blivit fuktskadat till ett nytt.. Jag och tindra valde att stanna kvar hemma hos dom under tiden för hon ska snart äta och vi är ändå inte till någon nytta där ju...

Vi köpte med oss en fiiin halloween-tårta hit idag:) Bild får ni senare!

Jag har kört lchf ett tag och det händer inte mycket på vågen men kroppen märker jag på.. men jag vill ju att det ska hända något på vågen oxå!

Jag undrar om det inte vore bäst iaf att gå tillbaka till VV och gå på mötena o köra det och verkligen få hjälp om de skulle behövas!!!!!

Vad tycker ni? Jag har gått ner 16 kilo sen tindra föddes så det är ju alltid något men nu är det helt hopplöst! En platå liksom!!!

Hjälp mig:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har också använt mig av lchf förut men gått över till vv. Man går ner bättre med vv tycker jag, håller mig mätt gör jag med.

2010-10-30 @ 14:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0