God morgon:) jag är påväg till jobbet:)...

God morgon:) jag är påväg till jobbet:) har vart förbi pappa och hämtat min plånbok som jag hade glömt där igår! Vad händer om man kör utan körkort? Ville inte chansa enda till jobbet! Kallt o faktiskt lite halt ute idag. Jag jobbar till tolv sen ska jag försöka gå en sväng med Tindra o fixa om mammas naglar. De var dom första jag gjorde och jag är inte riktigt nöjd. Emelies blev fina igår:) snart är jag duktig:) älskar naglar!! Jag tycker inte om att måla o göra små figurer utan bygga o skapa är min grej. Ska beställa lite stenar o mer glitter tänkte jag:) hoppas några fler vill bygga snart:) men ännu är det ju bara 4 dagar sen jag byggde första o jag vet inte hur gelen håller o sånt! Men mina sitter som berget ännu och är fina för att vara tredje setet gele o andra setet tippar! Gjorde ju med rosa glitter på maria igår, hon blev nöjd men jag skulle nog velat haft starkare rosa:) ska nog fixa det till kalaset nästa helg;-) kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0