God kväll!

Lisa: Maila gärna mig på [email protected] så får du prislista!

Min vrå är inte riktigt klar! Hittar inget tyg till mina stolar och jag blir snart GALEN!! Ska ju vara turkost:( Ska sätta upp 2 hyllor och 2 tavellister och sen är det nästan klart. Jag ska ha två kuddar och en bordslampa oxå men sen så:) LÄNGTAR!

Hör av er om ni vill ha snygga naglar:) Har lite tider kvar kommande 2 veckor:)

Idag har jag ätit:

3 stekta ägg med smör på
Kräftfylld fisk med smör och sallad + avokado
kaffe + baby bell ost
1 pkt bacon + 3 ägg med smör
vispad grädde

Jag är mätt och belåten hela tiden:) äter väldigt lite kolisar, försöker känna mig fram:)

Som sagt, maila om ni vill ha snygga naglar!

[email protected]

KRAM på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0