Fredagkväll!

Det är lugnt och skönt här hemma! Daniel är hos sin kompis o rollspelar och ja kollar på Idol och Tindra sover<3

Nu får vi ta och reda ut kommentaren jag fick igår ang om mina föräldrar är tillsammans?!?! För det första, vad har du fått det ifrån?!

Mina föräldrar har inte vart tillsammans sen jag låg i mammas mage. Min pappa träffade då Lotta som är som min mamma och hon är Tindras MORMOR! Tindra har två Mormor och hon kommer säga mormor till båda två! Självklart för oss!

När jag skriver "Mina föräldrar" eller "mormor o morfar" så är det alltså Min pappa och Lotta som är hans sambo men som har vart med i mitt liv längre än jag funnit i världen liksom! Förstår ni?:)

Min biologiska mamma lever själv och är alltså INTE tillsammans med min pappa! Inte sen typ 22,5 år!!!

Utrett!

Nehe nu ska jag snart sova! Är dödstrött:(

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0