Byggt naglar och ätit Tacos:)

God kväll!

Nu äntligen har jag byggt klart dagens naglar på Maria och Emelie. Det blev rosa-glittriga på Maria och Fransk manikyr på Emelie. Jag är såå nyfiken på hur länge detta märke sitter och hur det håller.. Man måste ju börja någon stans:)

Ikväll åt Emelie o Annelie Tacos med oss och fyyyyy vad jag är määätt!! Kan knappt röra mig!

Imorn jobbar jag 7-12 och sen ska jag slipa ner mammas naglar då hon tyckte dom blivit för långa och sen ska jag ut och gå! MÅSTE TRÄNA lite iaf! Är ju förkyld så promenader får det bli!

Jag är trött... Ska kolla gårdagens Idol och sen gå och sova! Natti!


Kommentarer
Postat av: Maria

Patrik tyckte naglarna va jättefina! Tack igen..=)

2010-10-02 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0