Tradera-kläder!!

Har nu  ikväll roat mig med att lägga ut 20 plagg på tradera! Mina kläder jag använde när jag var Gravid som inte är gravidkläder:) Skojjigt! Lite sommarkläder oxå som jag INTE ska ha nästa sommar! Ska ju vara smal då ju:P

Var hos VV idag o min dotra var inte jätteglad! Såg sen hos pappa att hon börjat snora och rinner ur ena ögat = hon är förkyld!!! Stackars mammas plutta!

VV var det ja! Jaa ni.. med alla dieter jag hoppat mellan sen Tindra föddes har jag gått ner o sen upp lite o så ner o så upp o nu vägde jag EXAKT på pricken samma som jag gjorde sist hos VV... Alltså 109.6kg!

På något sätt glad att jag ändå inte gått upp! Kunde absolut ha kunnat gått ner MYCKET på ett halvår men kunde oxå gått upp mycket!

Aja huvudsaken är att jag är igång igen! Hon blev glad att se mig och gav mig en peppande Kraaaaam:) GULLIG är hon!

Efter det så var jag o Tindra till pappa o lotta:) Blev där en stund o bara var:)

Hem o fixa mat, kolla våra bästa år inspelat, bädda rent i Tindras säng och bada henne:) Hon slocknade tidigt ikväll men hon har inte sovit så mycket under dagen heller...

Imorn ska jag på friskvårdsdag med jobbet och Tindra ska enligt planerna vara hos mormor o morfar dom timmarna men vi får se hur natten blir och hur hon mår imorn, om jag ens kan lämna bort henne liksom!

Daniel o hans kompisar har suttit i vardagsrummet och rollspelat o det låter helt sjuuuukt... "...dom är efter er, ni måste springa fortare...." hör man ibland.. hahahaha

Imorn ska vi bjuda våra föräldrar o Jimmy och Anna på Tacos! We love Tacos!!!!!

Nu sängen:)

Puss o kram på er sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0