Seg dag!

Slarvmaja idag! Sitter o håller på med min mobil heeela tiden o inte har jag bloggat alls!! GAAAH!

iaf så tog jag med min dotter o gick till stan o det var INTE enkelt vill jag lova er!! Snöslask överallt och jag kom knappt framåt... ett helt gympapass!!

Väl på stan kikade jag in på kappahl, panduro och hemtex + fikade med min moder...

Jobbat ikväll och det gick fint.. blev sen men men...

Imorn ska jag till VIKTVÄKTARNA o efter det ska vi fika med Veronica o Bebis-loke!! MYS!

Upptäckte nu precis att Daniel INTE Hängt tvätten jag tvättat innan jag åkte till jobbet.. bara för mig att fixa de innan sängen kallar!

Ni vet supermario... det låter en liten melodi när man fångar en svamp och blir stor... den melodin har jag som messignal:D Daniel mobbar mej men jag ÄLSKAR den:) hahahaha

Natti!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Va e de för mobil du skaffat?

2010-11-11 @ 09:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0