Nytt köksbord?!

Ikväll satte jag mig för att kolla Blocket och köksbord!!! Sjukt glad blev jag när jag såg att mitt drömbord var utlagt där för 30 min sedan! Jag ringde med EN GÅNG!

Först skulle vi komma på lördag men sen ville daniel åka redan imorn:) Så imorn kväll åker vi till Katrineholm(6mil) för att kolla och ev hämta hem det! Vi tar med släpkärra för säkerhets skull! Det är ett bord i Oljad ek med 6 stolar och iläggsskiva! Preciiiiis de jag vill ha:) Hoppas hoppas hoppas nu för min skull!

Annars imorn blir det fikadejt med min kusin o hennes bebis Loke som snart ska döpas:) MYSPYS!!

Lånade bilden från Blocket!!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sånt har vi :)

2010-11-17 @ 11:31:58
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh... Linda.. hi hi.. Du kunde fått köpa vårt. Vi har ett sådant, men är sjuuukt trötta på möbler i ek. Det har vi haft sedan år 2000... Så jag vill ha nytt i vitt. Vitt, vitt, vitt! :-)



Men det slår mig att det kanske inte ÄR omöjligt att sälja det. Tänk att det fortfarande finns folk som gillar ek.



Kramis.

2010-11-17 @ 17:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0