Många funderingar!

Idag har vi haft fullt upp och jag känner mig inte riktigt kry:( Stackar stackars mig!

Jag åkte iväg med Tindra runt 9 imorse till lotta för att jag skulle läma tindra där och åka med deras hund till trimmaren och vidare med mig till VV. Veckans dom blev -0.6kg och jag är nöjd!

Tuna park en snabis och sen till pappa igen!

Har haft 2 kunder idag! O en imorn:)

Nu är daniels bror o en kompis till dom här och spelar wii och jag kollar på!

Vet inte om jag berättat det förut men min dröm är att bygga eget hus och jag och Daniel har börjat fundera på det! Vi ska kolla upp hur det går till o vilka pengar vi pratar om och så.

Någon som har något att berätta om husbygge?

Kram


Kommentarer
Postat av: Christa

Välj en väletablerad firma som bygger åt er och inte den billigaste. Kolla upp firman hos Konsumentrådgivaren i er kommun och varför inte hos Bolagsverket (eller vad det heter?) Skatteverket kan också lämna bra info om olika företag. Det mesta är offentligt hos dem :-)



Lycka till!



PS; Välj tomt med omsorg. Tänk efter vad ni vill ha; ute på landet och enskilt? (=Mycket bilåkande och skjutsande när barnet/barnen blir större MEN å andra sidan bilfritt från andras bilar)

Tätt i stadsdel nära stan? Mindre hus får plats på tomten och oftast dyrare tomtpris. Å andra sidan "nära till allt". Många faktorer att ta hänsyn till.



KRAM

2010-11-19 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0