Kvällen före veckans dom!

Imorn ska jag till Vv igen och få veckans dom. Jag har ätit lite för mycket men det känns ändå bra:) känns lovande!

När vi kom hem ikväll åkte vi via pizzerian o hämtade mat och åt... När Daniel åkte o lämnade släpet fixade jag här hemma. La Tindra som var sjukt övertrött, körde igång en diskmaskin, torkade o fejjade i köket och piffade lite:) MYSPYS!

Nu sitter jag och kollar på våra bästa år... ett glas cola zero och en vv-bars!

Ska snart lägga mig! Imorn ska jag o Tindra upp och iväg tidigt för att åka iväg o köra Hunden till frisören och jag ska till VV och sen har jag TVÅ kunder imorn:)

Om en vecka är emelie o melwin här:) LÄNGTAR!!!!!

Nu kallar sängen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0