God kväll igen!

Måndag kväll här hemma och Tindra sover. Vi kollar på ett inspelat avsnitt av DH från när jag var i Ullared förra veckan:)

Idag har jag vart på stan med min moder o Tindra. Jag blev med ny mobil och 2 bhar i D-kupa!!!! Fy tusan! haha
Köpte även en till handkontroll till Vårt wii och ett spel.. Super Mario Galaxy!

Tindra börjar forma ord o ikväll blev det mamammama o paaaaa... söötis!!!

Har även vakumpackat tindras kläder som ska sparas hittills och det blev skiiitbra! Borde fler göra!!

Imorn ska det bli oväder här så jag o Tindra får hålla oss inne/ gå dit vi ska! Orka släpa vagn till bilen i snöstorm o ge sig ut i onödan!

Har 2 kunder imorn med start kl 16.00:) Me like!

Nehe nu Danieltid:)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0