En emmaljunga scooter?!

God kväll!

Sitter och kollar på våra bästa år som jag spelat in idag! jag har ju vart på dokumentations-utbildning idag och tindra var 3 timmar hos morfar o mormor:)

När jag kom dit igen började jag o lotta prata om vitrinskåp, hon beskrev ett hon ville ha o jag klickade fram ett på Blocket, hon ringde och sen åkte vi och hämtade det:D haha de ni... inte illa:P

Nu ikväll har vi vart hos svärmor och ätit kebab. kebabsallad för min del. Blev kaffe och så satte jag i svärmors bilstol o bilen så nu är vår bil redo för Melwin oxå:) Han kommer ju med sin mamma på torsdag:)

Ikväll fick jag mail från min kusin som ska sälja sin Emmaljunga scooter.. en röd.. tror det är en -08... enkel o smidig o jag tycker dom är snygga.... någon som har något att säga om dom? Hjälp mig nu!

Som ni vet är jag inte nöjd med vår vagn. Vi fick ta bort liggdelen jättetidigt o jag vill INTE ha den till nästa barn så tänkte att vi kan lika gärna byta snart o få lite för den... Betalade ändå 9000 för den!!! Har ju garanti o försäkring kvar o grejer!!

Nå ja.... Tips om mer sittvagnar tas gärna emot!!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: pernilla

Den e verkligen snygg. Hade en sådan till sonen fast den e ganska stor ihopfälld samt att däcken tar i sluffetten när den e ihop fälld vilket medför att man får två smutsfläckar på suffletten fram. Annars e de en bra och stabil vagn.

2010-11-23 @ 23:50:53
Postat av: M

Håller med föregående talare om vagnen...

Men jag GILLADE verkligen våran!! :-)

2010-11-24 @ 12:17:40
Postat av: Annika

Nu kommer moraltanten här igen! ;-)



Jag hade (OBS!! JAG hade) inte haft mitt lilla barn framåt i en vagn när barnet inte är äldre än Tindra.



Inte funderar på en tre-hjuling? Deras smidighet går INTE att jämföra med en Scooter. Scootern är bra, men ganska klumpig. Tycker JAG.

2010-11-25 @ 10:12:23
URL: http://akinna.se
Postat av: Camilla

Vi har en Babytravel Amsterdam till Fanny, en trehjuling och den är kanonbra. Vi är riktigt nöjda med den. Nackdelen med den är att den bara är framåtvänd, men vi har inte sett det som något problem utan Fanny har bara tyckt det varit kul att se någonting annat än bara mamma och pappa hela tiden. Så jag rekommenderar verkligen den vagnen! Men vi är ju lite sugna på en scooter vi också, även fast vi har en kanonvagn :)

2010-11-25 @ 16:39:43
URL: http://zamixlas.blogg.se/
Postat av: lovisa

gjort idag?:)

2010-11-25 @ 17:14:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Ida

Mysig vagn :D

2010-11-25 @ 19:36:27
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0