Dåligt bloggande!!

Uruselt har det gått att blogga! Dels fel på bloggen/mobilen och dels har vi/jag haft fullt upp!

Helgen är slut och Emelie o melwin åkte hem igår!

Vi har haft det skojjigt som vanligt! Ikea, Lager 157, serholt outlet, tunapark, stan, tacos, fika hos pappa, fika hos annelie och mycket mer.

Barnen har vart snälla o glada trots att vi dragit med dom både hit och dit... snälla barn!!

Jag har sålt en del på Tradera vilket är sjukt kul när man ser att det budas hej vilt... roligt tills jag upptäcker att på mina 18 sålda paket har jag glömt kräva betalning för Skrymmande = 12/paket!!!! inge vidare!! haha aja... bättre lycka nästa gång:)

Idag har jag vart hos pappa en sväng fast jag egentligen inte skulle dit tänkte jag! Fick mess av Daniel imorse att det var KAAAAAALLT ute o kröp ner i sängen igen;) moahahha

Blev en sväng till Tuna park oxå med Maria.. Maria fyller oxå år idag!! Vilket jag hade GLÖMT BORT!!!! Fyyyyyy på miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!

Ikväll blev det kebabsallad från picasso och så åkte vi till Jimmy och annan och åt det:) MYS o gottit!

Har försökt lägga ut ytterligare 80 annonser på Tradera men får inte till det, hittar inte kamerasladden o försökte med minneskortsläsaren och den vill inte funka!!! ARG BLIR JAG!

Jag har ju även tagit julkort på Tindris som jag inte heller på fram/in på datorn! GAAAH!

Imorn iaf så är planen som så att jag ska till BVC kl 14.00 med min skruttfia och efter det till Daniels mormor o morfar där Annelie ska baka:)

Hoppas på lite mindre minusgrader imorn och gärna lite mer minus på vågen på torsdag;)

haha kram på er... ska leta sladd så ni kan få lite bilder!!!!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0