Usch vilket väder!

God kväll på er!

Jag sitter nu och tittar på två avsnitt av våra bästa år som jag spelat in:) Skoj! Tidra sover och Daniel ska precis gå o lägga sig även han. Jag sitter och dricker cola zero och äter en vv-bars, kvällsmys!

Idag har jag vart med Lotta på förmiddagen och handlat lite och på eftermiddagen var jag med Emelie på Tuna Park... Vi fikade och jag köpte skor igen för jag vill inte ha löparskor till leggins.. INGE snyggt! Så nu blev det ett par på Stadium:)

Tindrabebisen fick en fin byxdress eller vad det nu var;) haha

Morsdags-present till Lotta är oxå fixat!

Imorn ska jag o bebisen till BVC kl 10 för det är föräldragrupp:) Skoj! Babymassage!

Jag ska träna imorn oxå:) Emelie ska vakta Tindra då:)

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0