Trött ikväll!

Hejsan!

Dags för kvällsbloggning!

Dagen har vart bra men natten var sisådär... hon skriker inte o så men hon tänkte inte sova i sin säng inatt så jag la henne mellan oss och hon grymtar o sparkar så jag sover inte så bra, men hellre de än att hon skriker i sin säng så Ingen av oss får någon sömn alls... :)

Jag har handlat med mamma idag, fått nya träningskläder o vattenflaska, vart hos pappa och hunnit träna.. känns bra!

Jag fick massa övningar på gymmet och hann med 20 minuter kondition:)

Imorn är det dags att dejta vågen igen och jag hoppas på myyyyycket minus:)

Ha de bäst!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Carro

Lycka till på vågen!

2010-05-20 @ 09:36:36
URL: http://carro1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0