Jag sitter i bilen nu och väntar på att ...

Jag sitter i bilen nu och väntar på att mamma ska lämna sina matvaror hemma för sen ska vi vidare och fixa doppresent från mamma till Tindrabebisen:) o efter det TunaPark o luncha! Jag behöver skaffa mig en ny vattenflaska, hopplöst detta! Hade en flaska som läckte o gjorde allt blött i skötväskan två gången sen kastade vi den och nu har jag oxå en som läcker! Helt blöt på tröjan;-) haha! Får bli en ny sån idag alltså. Jag ska ju träna 16.45 med instruktör och innan det tänkte jag köra kondition på crossTrainer en halvtimme:) imorn är det ju dags för vågen igen och jag känner på mig att det blir ett fint minus:) kram o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0