Hej hej o god dag! Jag sitter ute hos svä...

Hej hej o god dag! Jag sitter ute hos svärmor och tittar på när dom jobbar. Daniel o annelie håller på lite med pool-däcket! Tindrabebisen sover i vagnen. Vi har haft en lugn dag idag. Igår kväll efter restaurangbesöket gick jag till gymet och körde en halvtimme på crosstrainer o efter det var jag helt slut! Men jag kände mig så duktig:) jag åt två knäckemackor när jag kom hem sen laddade jag ner lite musik och sen gick jag o la mig:) daniel var snäll och tog Tindra inatt så jag sov till 10.30, lyxigt! Daniel gick ut o gick i 2.5 timme med martin o vagnen och jag åkte till pappa en stund o fikade. Vi har ätit kebabsallad o kebabrulle, gott! Hörs vidare ikväll:) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0