God kväll!

Dagen har gått lika fort som alla andra när man har en liten bebis:)

Jag skyndade ner till stan för att fika med Veronia o bebismagen kl 10 ca och sen hem o hämta bilen för att åka till pappa och mata Tindrabebisen och så kom min kusin dit med sin hundbebis som är 13 veckor gammal.... Melker hette han:) För övrigt fick jag preciiiis reda på att min kusin ska bli pappa oxå o jultid:) MYSPYS ju!

Jag o Lotta åkte sen till strängnäs för att hälsa på Lottas barndomskompis och fika:) Mys!

Väl hemma igen i stan så åkte jag hem o fixade middagen medan Daniel var hos Annelie och hjälpte henne med altanen:)

Jag har visat lägenheten för ett par ikväll igen som verkade intresserade men vi får se.. tur att vi inte ska sälja den så vi behöver ju inte bry oss egentligen;)

Henrik o Sofie kom förbi oxå någon timme ikväll för att hämta Sofies motionscykel som jag haft sen augusti typ:) haha.. nu ska vi ju flytta så nu vill vi inte ha den längre, jag har knappt använt den heller! HAHA!

Tindrabebisen har kräkts upp all mat hon fick ikväll.. fullt med kräk i heeela soffan, på heeeeela bebisens mamma och på heeeeela bebisen själv.. o inte bara en gång.. utan en.. två.. tre... fyra.... fem gånger o så vidare.. hahaha.. busbebis!

Imorn ska jag handla med mamma sen ska jag lämna Tindrabebisen hos mina föräldrar och åka till Gymmet där jag har instruktion 16.45. Tänkte köra crosstrainern en stund inann det:)

Heja heja mig!

Jag har vääääärldens träningsvärk fårn igår vill jag lova er! hahahah

Natti Natti<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0