Dop för Tindrabebisen<3

Den 10 Juli i Strängnäs Domkyrka, superfin kyrka! Tindra har fått en underbar gudmor och en lika underbar gudfar som alltid kommer finnas i hennes liv som hennes förebilder!

Hennes Gudmor Hannah är min syssling och är en superhärlig o söt tjej. Stark och envis och hon kämpar på som ingen annan:) Tindra kommer se upp till henne när hon blir större, det är jag säker på! Bästaste Hannah<3

Tindras gudfar är Daniels bror och är lika galen o härligt rolig som Daniel:) Han är sååå förtjust i Tindra, det syns även om han inte säger det:) tihi

Jag har börjat fundera lite på Dopet, hur vi ska ha det och vad som vehöver handlas o fixas.. Inbjudningarna är utskickade och det är typ allt. Eler jaa vi har ju frågat henns gudföräldrar oxå men så mycket mer är inte gjort.

Jag vet preciiis hur jag vill ha allt men nu återstår bara att se hur det blir med det:)

Praktiska saker som vem ska fota? Hur ska vi gå in i kyrkan? Vem ska hålla i Tindrabebisen? Vilka psalmer? listan kan göras lång..

Men som sagt jag vet hur jag tycker o vill ha det...:)

Nehe nu ska jag mysa vidare här i min ensamhet:)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0