Dagens träning.... första gången sen Maj 2009!!

Jag var ju till Friskis idag för första gången på ett år. Jag tränade någongång när jag träffade Daniel för ett år sen men sen hade jag ju halsböld x3 och sen blev jag gravid så det gick inge vidare! Haha!

Men som sagt, nu är jag på G igen... Jag köpte mig ett Sommarkort, det gäller på allt över heeela sommaren och till 1 sptember. Dom hade gjort om mycket där nere men det var fint och jag kände trots allt igen mig:)

Jag körde ett Bas-pass med Ulla och jag sprang inte utan gick när alla andra skulle springa och så vissa övningar som var lite "Hoppiga" undvek jag och gjorde andra övningar... Inga raka sit ups helle utan bara sneda. Jag blev svettig superfort men kände mig ändå helt okeej.. Jag hade träningen under kontroll så det gick fiiint!

Jag tränade i Mammamysisar och ett gina-linne eftersom att jag inte kan ha mina gamla träningskläder då jag gått upp 25 kilo när jag väntade Tindrabebisen men jag är inte bitter, jag vet att jag gått upp i vikt så jag tar det som det är. Jag har ju gjort en viktresa på 50 kilo för ett par år sen så varför skulle jag inte kunna göra det igen liksom?!:)
Jag önskar mig pengar när jag fyller år om 2 veckor för att jag ska kunna köpa nya träningskläder och så ska jag spara lite pengar till Ullareeeed:) Like it!

Maten blev som den blev idag tyvärr men till lunch åt vi hemmagjorda hamburgare och det höll jag koll på men sen ikväll skulle vi ha ätit kyckling med bulgur och broccoli och kall sås men det blev middag hos svärmor så vi åt fläskstek med gräddsås och potatis... Attans! Aja!

Nehe, nu har Daniel nattat lilltjejen och sitter o spelar tevespel så jag ska nog ta mig ett härligt bad:)

Vi ska ju flytta 1 Augusti så vi har folk här hela tiden som ska kolla på vår lägenhet, fyra par idag! hah

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0