Vikten går helt okej faktiskt! Efter rest...

Vikten går helt okej faktiskt! Efter restaurangbesöket i lördags, morsdag i söndags o min födelsedag i måndags hade jag gått upp 2 kilo och bestämde mig för att inte väga mig idag som jag först egentligen tänkte göra i borås. Men iaf ställde jag mig på Emelies våg imorse och hade då gått ner 1 av dom två kilon jag lagt på mig, stolt är jag:) jag vet att jag kommer klara detta. Jag åt bra igår men rabarberpaj o vaniljvisp på kvällen hos Emelies föräldrar:) men jag lät bli chips o dip som Emelie och Niklas åt! Fan vad jag är bra;-) kram på er


Kommentarer
Postat av: Nicolaymona

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-09-13 @ 06:22:49
URL: http://nicolaymona.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0