Vi har åkt i över fem timmar nu och har ...

Vi har åkt i över fem timmar nu och har tio mil kvar! Daniel kör, behöver jag säga mer?! Killarna bestämde att vi skulle ta en annan väg hem än den vi åkte till västkusten o visst! Det har gått så jävla sakta så sniglar kunnat köra om till o med! Nja kanske inte riktigt men det har bara vart 70 och 90-vägar hela tiden o ner körde rallylinda;-) haha hur som helst kommer vi hem säkert iaf:) vi gav Tindra 200ml ersättning kl halv tio o nu väckte vi henne tid strax efter kl tre för att vi tyckte hon behövde mat igen:) hon bara sover i bilen! Hon har ätit 165ml i ett par månader nu så jag tror vi ska öka upp till 200ml nu för hon kräver mat med ibland mindre än 4 timmar mellan målen. Ska bli underbart att komma hem. Vi har haft det jättebra oxå men borta bra men hemma bäst:) Vi stannade på okq8 o jag köpte en mörkchokladkaka med citron o en ny smak på ramlösa oxå, blodgrape & apelsin:) gott gott! Till lunch åt jag kyckling, köttbullar och fisk som jag skrapade bort paneringen på;-) och massa grönsaker. Det var buffe! Perfekt för mig o min älskade, jag äter ju Gi o Daniel äter mycket;-) kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0