Till carro o alla andra som undrar hur det...

Till carro o alla andra som undrar hur det går för mig med gi:) jag äter Gi-pannkaka, turkisk yoghurt eller äggröra till frukost:) kött, fisk eller fågel till lunch med sallad o någon god, lagom fet sås o samma till kvällen. Lite nötter till mellanmål ibland eller kvällsgodis. Jag dricker mycket vatten men oxå en del cola zero. Varje eftermiddag tar jag en proteinshake till mellanmål:) älskar fetaost, grillad hallomi, babybell-ost o mögelostar så det blir en del sånt oxå:) fråga gärna om ni undrar något:) kram


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Har oxå kört vv men e lite sugen på att prova gi.. vad e receptete på gi pannkakan? utesluter du kolhydrater helt? Tacksam för råd... MVH Camilla

2010-06-23 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0