Nu sitter jag bak i bilen påväg hem till...

Nu sitter jag bak i bilen påväg hem till Malmön där vi har stugan:) båtfärja är det men det gör inget alls, den går två gånger i timmen, perfekt! En underbart fin liten ö, så mysig:) jag har åkt för mitt åkband, räknade ut att jag åkt för minst 480kr o åkbandet kostade 295kr. Vi har sett 3D film oxå som var jättefin o häftigt var det. Liseberg hade oxå ett Ben&jerry-café, coolt! Jag tog en latte där och Daniel tog en milkshake det betalade vi 75kr för, haha haha dyrt! Vi har haft det jättebra idag:) jag har ätit ala GI hela dagen. Turkisk yoghurt, grädde o hallon + 2 ägg och en burk makrill och kaffe. Lunch blev kebabsallad med getost o mellanmål en burk makrill o middag blev en dubbelburgare med ost utan bröd och en påse minimorötter:) härligt:) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0