Nu har jag lagt mig. Tindra sover i Melwin...

Nu har jag lagt mig. Tindra sover i Melwins hårda liggdel på golvet här o sover. I sin mjuka hasade hon bara ner och hamnade med fötterna utanför så vi la henne i hans ist:) vi har plockat ur disk maskinen och vikt tvätt! Imorn blir det knalleland på fm och kladdkakebak på em:) Emelie ska göra doptårtor till Melwins dop på söndag och då använder man kladdkaka till botten:) det ska bli spännande! Barnen var jätteduktiga på Gekås idag. Vi var ju får hur många timmar som helst och inte alls så bråkiga var dom. Vi fikade och matade dom innan vi gick in vid 11 och sen låg dom i vagnarna o tittade o sov och så satte vi dom upp ibland:) superduktiga:) natti natti puss o kram


Kommentarer
Postat av: Fia

Då var det nog dig jag såg. :) Haha, det var ju lite kul. Tänkte att det måste vara hon och sen tänkte jag att det var ju konstigt, vart bor hon egentligen? Är det så nära Örebro att hon faktiskt skulle kunna vara här? Det var ju kul att du hittade nått du ville ha i alla fall. Kram

2010-06-04 @ 10:53:05
URL: http://lusth.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0