Nu funkar det tydligen igen!

God kväll!

Igår funkade det inge bra alls att sms-blogga tydligen och inte går det att ta bort inläggen heller.. aja! Det jag ville förmedla igår var att vi hade gjort hand och fotavtryck på Tindra... Hon är 11 veckor idag, bättre sent än aldrig;)

Igår var jag med Maria på stan i stort sett hela dagen, vi var hos min pappa oxå en sväng för hon ville beställa Glas av Lotta! Ni vet väl att Lotta handmålar superfina glas?! eller jaa.. inte bara glas, allt hon kommer åt;) haha ne inte så riktigt men vääääldigt mycket målar hon på:) SUPERFINA saker!

Guuuuud jag håller på och svettas ihjäl här hemma, det är sååå vidrig varmt! Gaaaaah! Vi har en golvfläkt igång i sovrummet så det ska bli någorlunda drägligt att sova... o på tal om värme.. Inatt hände en grej!

Vi gick o la oss och somnade och Daniel ville ha vardagsrumsfönstret öppet, vidöppet alltså! Vi bor längst ner och jag tyckte inte riktigt det men aja.. vi somnade med det öppet iaf!

01.50 inatt vaknade jag av att en kvinna ropade in "Hallå, det är polisen här... är det någon i lägenheten?!!!"
Livrädd satte jag mig upp i sängen och hann ju tänka hur mycket som helst innan jag fick fram "aaaa....." Hon sa då "Vi trodde det vart inbrott men då vet vi....." Vi sa att det är sååååå varmt att vi måste ha öppet och hon bad om ursäkt och önskade oss en fortsatt trevlig natt!

Fattar ni?! Jag blev liiivrädd... hon lyste med en ficklampa så hela vardagsrummet var upplyst! Jag trodde det brann eller att någon tagit Tindra eller vad som helst! Jag sa till Daniel att gå upp o stänga DIREKT och han kommer aldrig med få igenom att ha öppet fönster! Gaaaah!

Jag kunde inte direkt somna om utan var klarvaken och till sist somnade jag nog ändå!

Det gör vi aldrig om! Eller ja, Det gör DANIEL ALDRIG OM;) haha

På tal om att sova så har vår prinsessa vart såå duktig.. hon har sovit 3 nätter i streck nu! Hela natten! Jag har vaknat vid 3-4 och gått upp på toa och stoppat i nappen så hon somnat om igen:) Härligt! Det vänjer jag mig gääärna vid! Det är iofs inte jobbigt att mata henne vid 4 varje morgon men ser ju helst att jag får sova liiiite längre än så:) Like it!

Jag håller på och packar för fullt här hemma. Jag har ännu hunnit skafferivaror och dryck samt mina och tindras kläder:) Daniel får packa sitt eget men vi ska ha sängkläder till oss alla tre med oss och även ska skor o ytterkläder packas ner:)

Gi funkar fiint jag trivs.. idag har jag dock ätit som jag velat! Imorn blir det GI igen:)

Ha det bäst!
Inget polis-pådrag inatt här inte.. usch

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0