Nu är vi påväg hem från både morfar o...

Nu är vi påväg hem från både morfar o mormor och farmor. Vi har köpt blöjor oxå:) hade fyra kuponger kvar som gick ut idag så vi köpte fyra paket. 105 kr x 4 = 420kr - 120kr = 300kr:) perfekt:) det är 4-9kg o hon väger drygt fem kilo nu så det blir bra:) vi använder bara pampers nu, vi gillar dom bäst och dom passar henne bäst oxå:) har iofs bara testat libero oxå! Idag när vi åkte hem från semestern så var jag så trött. Jag är bilrädd sen efter olyckan, det sitter fortfarande kvar. Daniel körde o jag tänkte att jag skulle försöka våga sova lite och det gjorde jag men såfort han bromsade in eller svängde vaknade jag o tittade upp:( undrar hur länge det kommer sitta i. Förut körde jag gärna för jag tyckte det var kul men nu kör jag helst för att jag litar mest på mig själv. Trots att det var jag som körde när vi krockade känns det bäst. Jag såg ju inte att vi skulle krocka så jag har ju inga ögonen från det! Otäckt! Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0