Min frukost! 250g keso och en skivad banan...

dsc00883 (MMS)

Min frukost! 250g keso och en skivad banan, gott! Nu sitter jag och min dotter och packning på sista tåget. Det gick superbra att kliva av, åka hiss o kliva på det nya! Folk var jätte hjälpsamma! En ung kille frågade om jag ville ha hjälp när jag skulle av det första tåget och när jag skulle på detta tåg frågade en kvinna om jag ville ha hjälp med vagnen och en annan bar min bilstol. Supersnällt! Tåg kan jag absolut tänka mig att åka med henne igen:) första tåget var ett regionaltåg och bred dörr men rätt trångt inne. Detta är ett x2000 som hade smal dörr men mycket plats här inne:) när vi kommer fram hämtar Emelie oss och så åker vi till hennes föräldrahem i lidköping där vi ska gå på stan och grilla ikväll:) mys! Vi kommer vara borta i sex dagar och sedan nu saknar jag Daniel:) puss o kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0