Köpt Proteinpulver!

God kväll!

Jag sitter och väntar på att svärmor ska komma hit så ska vi gå till Willys och handla:) Det behövs både i vår kyl och i hennes:)

Tindra älskar att sitta i mitt knä och speciellt när hon får titta på tv. Jag vet att barn inte ska kolla på tv för att det stör något i deras utveckling.. men aja...
Just nu ligger hon på mage i soffan här bredvid mig o gnäller lite. Ingen glad tjej nu ikväll:( Trist!

Jag ska försöka hitta något bra recept och baka imorn, ala GI såklart... några tips?

Jag har tränat idag och snälla Maria var ju barnvakt och det gick suuuuperfint!

Idag var vi på 2-månaders kontrollen med Tindra, sååå duktig var hon. Hon hade inte gått upp så mycket den här veckan men dom sa att hon hade gått upp förvånadsvärt bra med tanke på hennes låga vikt när hon föddes... låg o låg.. hon vägde ju 3215 och låg 11 dagar över tiden:)

Jag har köpt proteinpulver idag. Har läst så mycket om det att det ska vara bra när man kör GI så jag köpte mig en gigantisk burk. Ser ut som jag går på anabola eller något;) haha Helt okeej att dricka, det blir ju aldrig supergott men helt okeej:)

Dagens mat:
GI-Pannkakor med hallon och grädde
Kycklingsallad med feta och tzatziki
Proteindrink
Äggröra med bacon, 1 tomat och smaksatt keso (feta olivi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0