God morgon kära läsare! Jag hade en jät...

God morgon kära läsare! Jag hade en jättetrevlig födelsedag igår. Fina presenter o underbart sällskap:) var först på efterkontroll av mig hos barnmorskan och fick min journal utskriven:) sen till pappa och fika en sväng och sen till bvc med Tindra för att väga o mäta. 5050g och 58.5cm lång är hon nu:) mammas stora tjej! Sen åkte vi till tuna park med Emelie o fyndade en jättesöt body-dräkt till Tindra och underkläder till mig;-) vi handla o åkte till Annelie för att fira mig:) marängswiss blev det! Jag fick fem hundra av Annelie och Emelie och likaså av Pappa och lotta. Det kommer gå åt i ullared på torsdag! Av underbara Maria och Jimmy fick jag en ansiktsbehandling, like it! Idag ska jag o Maria och ev Lotta åka till örebro, till ett stort shoppingcenter;-) imorn åker jag och Tindrabebisen till älskade Emelie och Melwin en vecka:) kram på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0