God dag!

Jag sitter nu hos pappa. Tindra ligger i vagnen och sover, vi var ute med hunden en sväng men det började regna lite så vi gick bara en liten promenad men Dogge blev glad för det:)

Jag sitter o kollar lite på Friskis. Jag skulle träna ute ikväll med Maria för friskis kör ute här hela somrarna men det är inte såå bra väder så jag är inte jättesugen på det. Jag går nog till gymet ikväll ist och passar på att träna ett lunch-medel-pass imorn:) Hoppas Maria eller Pappa kan ta Tindra en stund då:) hihi!

Vikten går fint. Jag trivs med Gi och gick ju igår ner 2.1kg på denna vecka som vart vilket jag INTE gjorde med VV nu den sista gången, det funkade inte! Hände inget trots motion och att jag skötte mig!

Idag har jag ätit Turkisk yoghurt, hallon och nötter och sen fisk och grönsaker, ägg och sås:) Ska snart dricka min dagliga Proteindrink och äta lite jordgubbar när pappa kommer hem igen. Han är på nåt möte hos Arbetsförnedringen!

Ikväll blir det fläskfilé, grönsaker och tzatziki och beasås:) Gottit!!

Fina Dogge<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0