God dag! Nu sitter vi och äter frukost, j...

God dag! Nu sitter vi och äter frukost, jag och Maria har vart bort till bageriet på ön o köpt frukostbröd. Jag köpte danskt rågbröd till mig, det innehöll surdeg:) jättegott! Älskade Daniel har tagit hand om Tindrabebisen inatt o det är jag jättetacksam för eftersom jag behövde sova. Jag vaknade inte ens av dom inatt:) Tindra ligger här i sin babysitter och sover:) jag brände mig rejält igår men köpte after sun lotion så det känns rätt bra:) vill man bli fin får man lida pin;-) Emelie, Niklasoch Melwin är påväg till smögen nu så vi ska åka dit sen och möta upp dom och äta lunch:) jag och Maria köpte krabba igår men vi kastade dom för de såg så vidrigt ut när vi öppnat dom så Usch! Jag köpte mig nya byxor igår och dom har jag på mig idag:) jag känner mig smalare faktiskt:) kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0