Att det gick bra att åka tåg med vagn ta...

Att det gick bra att åka tåg med vagn tar jag tillbaka nu. Allt är under all kritik nu när jag är påväg hem. Vi kom på fel vagn efter bytet tydligen och konduktören sa att jag skulle gå av nästa och byta vagn. Visst! Gick av och en kille tog min väska på en vagn och så skulle jag på med Tindras vagn, helvete heller. Dörren var för Smal för vagnen och det berodde tydligen på att det var en handikappshiss där.. Väldigt konstigt! Jag fick ta andra dörren till samma vagn och gå genom vagnen för att komma till platsen där vagnar och handikappsplats är. Min vagn gick inte att köra i gången i tåget för den är så jävla smal. Kvinnan påstår då att jag har en ovanligt stor o bred barnvagn, fan heller! Vår vagn är bland dom minsta på marknaden! Nu står min vagn och väska i ett godsskyffe och jag har Tindra i bilstolen på sätet bredvid mig! Vad hade dom gjort om jag inte hade bilstol med mig? Nej detta blir ett klago-mail när vi kommit hem! Man ska minsann åka tåg för det är så snällt mot miljön men hur ska det gå till liksom?! IdiotSj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0