487 bilder på framkallning!

Hej på er!

Jag och Tindra har haft en bra dag, hon har vart så snäll så men nu vill hon fasiken inte sova! Daniel la henne på mage i sängen så nu är hon tyst!

Jag tycker inte om att ha henne på mage. Hört för mycket om plötslig spädbarns död:( SNYFT! Man kan inte gå runt o tänka på det, jag veeet men jag tycker det ännu är otäckt!

Jag har fixat framkallning på 487 bilder idag oxå! Alla bilder på min graviditet, bilolyckan och förlossningen och fram tills nu:) MÅÅÅNGA!

Imorn kommer snälla o bästa Maria och är barnvakt medan jag ska till gymmet:)

Kram på er

Dagens mat har vart:
Äggröra med bacon, lök, tomat och kryddor
Latte
Kebabsallad med extra kött, fetaost och kebabsås
Jordgubbar med grädde
Hambugare med grillad hallomi, lök, tomat och färska champinjoner
1 burk makrill och lite nötter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0