Vi är kvar Hos Tindras farmor och kommer ...

Vi är kvar Hos Tindras farmor och kommer sova här. Vi har ju över trettio grader hemma i lägenheten så det är olidligt! Vi sover alltså här inatt. Emelie är borta över natten så vi sover i källaren i hennes säng, blir perfekt:) om en månad flyttar vi och det längtar vi efter. Diskmaskin, balkong o ett eget rum till Tindra plus att vi äntligen får sätta ihop och använda våran biosoffa:) det ska bli hemmabio och en fondvägg i vardagsrummet och sen ska vi lägga nytt golv i köket och nya bänkskivor de är så gamla o slitna. De gick genom besiktningen o det undrar jag hur. Jag tänkte gå o kolla på lägenheten igen i veckan och kolla hur allt ser ut:) första gången blir det ju så mycket att titta på så jag minns knappt hälften;-) det är bara en hyreslägenhet men eftersom hyresvärden ska tapetsera om tre rum så känner vi att vi kan fixa köket själva:) vi planerar att bo där ett par år:) daniel o annelie badar o jag sitter o tittar på:) natti natti på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0