Negerbollar!

God kväll!

Idag har det äntligen vart sämre väder och det tackar jag för. Det har regnat lite ibland och man har kunnat andas!! Skönt!

Jag och Maria åkte imorse iväg till Strängnäs för att hämta nyckel till doplokalen inför lördag och efter det så gick vi på stan och tog oss en fika på ett mysigt café som hade Gi-mat och även LCHF-mat! Lyxigt värre. Jag tog som sagt avokado med tonfiskröra och lite sallad, himelskt gott!

Jag o Maria tog en sväng förbi underbara hem oxå när vi kom till stan igen och där hittade jag ett köksbord jag blev KÄÄÄÄÄÄR i! Ska försöka lirka lite med herrn;)

Vår hyresvärd är nog måttligt trött på mig. Jag håller på o tjatar ihjäl dom o bråkar om nya bänkskivor och nytt köksgolv! Golvet är gammalt o gröööönt, från 70-talet och bänkskivorna hänger knappt ihop och av 3 skivor är det 1 udda = INTE OKEEJ i ett Wansulinsk hem;) hahaha

Åhhhhh nu kom Daniel in med negerbollssmeten hit och det luktar vidrigt gott!! Ajjabajja för Gi-linda;) haha.. Jag ska äta o njuta på lördag, jag lovar!

Nu har han gjort en smet på 500g smör så dessa ska nu rullas och sen ska jag kolla på våra bästa år, ta ett bad, fila mina fötter och sen krypa ner tätt intill min kärlek:) MYS!

Tindrabebisen sover sen 20.40... Jag trillskas med att söva henne INNAN kl 21.00 och detta är tredje kvällen vi lyckas:) Medalj till oss:)

Åh vet ni vem som messade idag då?! joo min nageltjej!! Hon har en tid till mig på fredag och det är jag taaaaaaaacksaaaaaaam för!! Vet att du läser detta Veronica, du är bäst!
Jag har inte byggt på ca ett år, eller joo när jag var gravid men det funkade ju inte men nu ni!!! Snygg o hel igen;o)

Ha det bäst så hörs vi imorn
KRAAAAM PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0