Jag blir galen på min dator. Försökte l...

Jag blir galen på min dator. Försökte lägga ut bilder igår till er men min dator gav upp då:-( vi kom hem rätt sent från maria o jimmy igår. Vi hade en mycket trevlig kväll:) nu har daniel åkt med sin bror o hans sambo till leksands vattenland. När daniel fyllde förra året fick han i present att åka gocart men nu bestämde dom detta ist. Mer saker att göra:) daniel fyller ju om mindre än en månad så jimmy tyckte nog det var dags;-) jag har satt älskade bebisen i bilen o vi är halvvägs till svärmor får marias jimmy ska dra el idag:) vågen är trög nu eller är det jag som inte sköter mig?! Jag tycker jag sköter mig men ska ta bort cola zero o choklad nu får vi se:) har inte tränat på 1.5 vecka heller så på måndag börjar jag o maria med det igen:) ner i vikt innan nästa bebis ju;-) kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0