God morgon, eller förmiddag är det ju faktiskt nu!

Natten har vart skön. 21.5 grader i sovrummet o jag tillomed frös o behövde täckte flera gånger, like it! Tindra har oxå nu tre nätter sovit med täcke på sig:)

Tindra somnade 21.00 o sov till 06.00, det är braaaaaaa!! Hon fick mat o somnade om till 10.00 då hon fick mat igen:) Jag gick oxå upp o vek tvätt o gjorde kaffe till mig o slängde i mig en lätt frukost! Vi har inte så mycket hemme, vi flyttar till svärmor på onsdag o undviker helst att handla innan dess eftersom vi ska flytta nästa helg oxå men idag måste vi handla.. jag har ingen frukost längre! Haha

Tänkte först gå på stan med Maria o Jimmy men ångrade mig, vi ska inte ha något o Daniel är inte jätteroad av stan! haha... Vi åker till pappa när han vaknat till ist:)

Tindra är på strålande humör vill jag lova! Hon ligger o pratar o illskriker gällt om vart annat! Haha sötis!
Igår fick hon inte puré, vi glömde bort det men idag ska hon få det igen:)

Vi fick mycket packat igår och nu är det bara lite kläder kvar i sovrummet + städning o det vi behöver använda i köket! Men som sagt vi flyttar till svärmor på onsdag o så tvättar vi fönster på torsdag o städar en del och så flyttar vi på fredag o så städar vi resten på lördag o lämnar nycklarna på måndagen!
Perfekt!

Älskar vädret! Mulet o regningt o kaaaallt! LOVE IT!

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0