God kväll!

Jag är nyklippt av svärmor och likaså Daniel:) Det tackar vi för:)

Jag har vart på stan idag o fyndat ännu mer till lilltjejen:) Älskar rea! Fick ett mess att jag hade halva reapriset på Kappahl så jag gick dit o fyndadfe 6 plagg i strl 74 för 163kr:) Skulle gått på 580kr;) Like it!

Jag köpte även en jamas på Lindex med katten jansson på. Hängde nog på pojkavdelningen men den var vit/limegrön/gul-randig så det passar perfekt på min lilla donna:) -30% oxå;) 55.50kr.. haha

Jag sitter o kollar Våra bästa år som jag spelat in idag o Daniel fixar tacopaj till imornkväll då vi ska träffa lars o hans dotter Tindra som är drygt månader:) SKOJJIGT!

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0