God kväll! Vilken dag. Massa regn o massa...

God kväll! Vilken dag. Massa regn o massa vatten, inte minst i vår källare. Vi sover ju hos svärmor tills imorn o idag när jag åkte in o hämtade daniel efter jobbet fick jag för mig att åka hem o kolla posten o vilken jävla tur att vi gjorde det! När vi kom hem kom grannen o så att det var översvämning i källaren!! Hennes vrister syntes inte så mycket vatten var det! Vilken jävla tur att vi blev varnade av de som bodde där innan att det hänt förut så vi hade pall på golvet så vi klarade våra grejer precis men grannarnas saker blev förstörda! Vi ringde dit pappa o jimmy som kom o hjälpte oss, jag o daniel vadade i vattnet o pappa o jimmy bar upp o in i lägenheten. Lägenheten är full med saker o kartonger så vi kommer knappt in där längre! Fy fan vilken jävla tur vi hade. I tvättstugan var det ännu mer o man såg hur ett vällde upp vatten. Det var inte genomskinligt vatten med fräsch doft utan du var skitigt vatten som luktade fan o man såg inte golvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0