Två dagar med Itrim...........

Dag 1: Första dagen med Itrim var igår. Jag jobbade dessutom heldag och det var jobbigt! Hade hellre vart ledig när jag satte igång med detta!

Iaf så åt jag Gröt(äppel/Kanel) på morgonen ca 07.00, lunch(Kycklingsoppa) ca 11.00, mellis (Chokladshake) ca 15.00 och middag (Potatis/purjosoppa)ca 19.00.

Jag drack ca 3 liter vatten och var EXTREMT hungrig heeela dagen! Men jag fokuserade hela tiden på hur mycket jag ska o kommer gå ner i vikt....

Jag var på min hälsoanalys igår oxå på itrim och jag ska gå ner 34 kilo!!! Jag kommer gå ner ca 24 kilo nu på dessa 12 veckor.

Jag äter soppor och shakes nu i tre veckor som innehåller 150kcal/måltid och alltså 4 om dagen och efter tre veckor ökar man upp till 200kcal/mål 4 gånger om dagen och får då äta lite med "lyxigt".....

Första vägningen och gruppmötet 20/12... perfekt innan jul, det behövs nog!

Dag 2:

Maria kom hit tidigt imorse.... hade egentligen kund men hon blev ombokad tills imorn pga sjukdom.

Iaf så åt jag även idag Gröt men ca 9.20, lunch(Tomatsoppa) ca 13.00, mellis (Skogsbärsshake) 16.15 och middag (Kycklingsoppa) 20.00.

Hungern har vart bättre idag men känner fortfarande hunger.. imorn hoppas vi på det bättre, att det blir mindre o mindre iaf!

Vi har vart på stan en sväng och köpt julis till Gudmor Hannah och så har vi vart hos pappa ikväll och fått en demostration av en kaffemaskin.

Har även fått mina förstoringar som jag beställt o lite bilder på tindra:) Sååååå fint kort på henne med sina gudföräldrar<3

Nu kollar vi på DH och sen ska vi sova! Imorn ska jag och maria köra vårt första träningspass och jag ska lämna tindra på barnpassning för första gången!!!!

Vi hörs vidare!

KRAM!
















Kommentarer
Postat av: carro

Intressant om Itrim! Hur länge måste man binda upp sig? Sitter nästan här och blir hungrig när jag läser. Hur smakar det?

2010-12-07 @ 21:38:30
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Carro

Jäääklar, det var inte billigt ! och två år sen också...puh! Fast det lyckas säkerligen!!

Lycka till, jag håller koll :)

2010-12-08 @ 08:50:00
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0