Juldagen!

God dag på er!

Jag jobbar och står i och min familj ligger hemma och sover:) MYS!

Igår var vi till min pappa på morgonen och åt frukost och sen åkte vi till Daniels o fikade och sen vidare till Deras moster för att äta o träffa tomten:)
Tindra var snäll och glad hela dagen och när väl tomten kom slet hon åt sig julklapparna från honom;) helt tokig blev hon o slet upp dom...... sötunge!!!!!! Hon sov 20 minuter igår på hela dagen och var trots det snäll och glad. Vid 18-tiden hade tomten gått och hon öppnat alla paket så vi la Tindra i Daniels mosters säng o hon stenslocknade;)

hon fick mest av alla tror jag.... kläder, ipad-leksaksmobil, lära-gå-vagn, boll o massa mer kläder.... bortskämd unge:P

Jag fick en tekokare av min blivande man och även ett par fina örhängen i silver med en limegrön sten i:) Av annelie fick vi en stavmixer med olika tillbehör så det nästan blev en köksmaskin typ och biocheckar:)

Idag när jag slutar blir jag hämtad här och så ska vi till fina gudmors familj dit heeeela släkten kommer och firar jul:) Det är RIKTIG jul det! Så har vi firat sen jag var yttepytteliten och så ska det vara:)

Tindras gudmor hannah är min syssling om man ränkar lotta som min mamma och det gör jag:) Alltså inte blodsband men jag har vart med i släkten i mina 22,5 år och pappa träffade ju lotta när jag låg i min mammas mage så... Det ÄR min släkt det!!

Fick mess från min halvsyster idag.. Hon har nu blivit inlagd för Astrid har bestämt sig för att komma ut på toook för tidigt! Icke sa nicke! De går inte för sig! Hon är nu i vecka 29+1 och har alltså 11v kvar!

Tindra tänkte ju komma i v 29+4!! O syster fick Elsa i v 33....
Nu håller vi tummarna för att bäsen förstår att det är skitkallt här ute o stannar kvar där inne så länge som möjligt!

.... Det trodde ingen att vi skulle få vräka tindra ifrån magen! Hon som var så ihärdig på att få komma ut runt nyår förra året... och så låg busebäsen kvar 10 dagar ÖVER tiden tillslut! hahahaha

Itrim går fint men igår åt jag lite juklmat och likaså kommer jag äta lite idag men imorn är det soppor igen och nu kommer det inte bli någon mer mat innan 28 februari!

Imorn ska vi till mediamarkt o köpa en förstärkare som daniel sååå gärna velat ha länge o för er som inte visste det(inkl jag) så måååååste man tydligen ha en sån! haha han är söt han!

Nehe god fortsättning på er:)

KRAM!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0