God kväll!

Tindra sover hos mormor o morfar ikväll eftersom att jag har lyftteknik imorn igen! sista gången! SKÖNT! Himla nyttigt men oxå lite drygt att hålla på i 4 timmar!!!

Hur som helst!

Idag har Maria och Jimmy kommit hem igen och IMORN ska jag träffa MARIAAAAA!:) Längtar som faaaan! Hon kommer nog tycka tindra blivit en stor o fin tjej med mååååånga tandsingar:) 5 nu ju:) TÖTUNGE!

Har vart på bvc idag och 8 månader är hon imorn och väger nu 9140g och är 72,7cm lång! STORA damen! Låååång o smaaaal! Till skillnad från sin mamma!!! Kort och tjock!!!

Gaaaah vad jag blir trött.. jag vill egentligen inte träna utan vill gå ner i vikt ändå men det vet ju ni likväl som jag att det går INTE! SUCK! Börjar verkligen inse nu att jag MÅSTE träna.... suck! Har ingen tid känns det som!! Måste försöka komma igång med dvd:n jag har hemma iaf! och promenader!!!!

Efter bvc åkte jag och tindra till farmor som var hos sina föräldrar och bakade julbak:) MUMS;)

Nu sängen, och imorn MARIIIIA<3

kram

Min Tindrabebis och Melwin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0