God kväll!

Natten hos svärmor har vart helt okej! Jag och Tindra sov i annelies 120cm säng och att sova med tindra är INTE kul o mysigt som man skulle kunna tro! Hon sparkas o slåss som aldrig förr och vi väcker varandra hela tiden:(

Hon somnade 20.05 igår och vaknade 22.00 när jag la mig, 23.50 när daniel messade, 01.30 och ville ha mat, o4.30 och var klarvaken en lååång stund och sen gick vi upp strax innan 9 imorse!!

Daniel hade vart ute på krogen igår, hör och häpna;) haha.... iaf så blev han bjuden på allt av sina chefer, det tycker vi om:)

´Dom hade tydligen vart tre stycken hemma hos oss sen, från ca 02.30 typ... o en av killarna fick dom plocka ut från toan med skruvmejsel!!! haha.. han sov kvar här, kunde inte ta sig hem;)

Jag har gjort 23 portioner mat till tindra idag och typ 18-20 efterrätter/mellanmål! Herreguuud vad jag är duktig! Lånade hem svärmors Matberedare!! Ska köpa en sån! Underbart enkelt ju:)

Gjorde fisk och hemmagjort potatismos + morötter
Köttfärssås och pasta/ris
Korvstroganoff med ris/pasta

Plus att jag köpte fiskbullar idag som vi ska testa:)

Ska göra Tindra-köttbullar imorn tänkte jag:)

Efterrätterna blev Banan, jordgubbar, äpple och päron i olika smakblandningar:) Mixade det ihop med sån saft/juice från semper som är till barn:)

Vi ger tindra mer mat nu på dagarna ist för gröt.

Gröt
Mellis
Mat
Mellis
Mat
Välling

Det verkar funka bättre, hon sover bättre:)

Har klätt granen oxå:) En kal stackars gran... vi har inte så mycket pynt ännu men får samla på oss lite....

Nu ska vi snart sova! Båda är trötta!

En vecka med Itrim och det går suuuuper:)

Kram











Kommentarer
Postat av: Anita

Ett tips på mat som jag gjorde! Äggstanning som du gör i en kopp, ställer i en kastrull. Låtre koka till det stelnar, servera med morötter eller någon annan grönsak och en banan till efterrätt. Det gillade båda mina barn.

2010-12-16 @ 10:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0