God kväll!

Sitter här o kollar på Idol, inte sett de på länge... Daniel rollspelar hos en kompis och min Bebis sover... Sötprinsessa!

Idag har jag o mysiga maria vart på Ikea o Nisses i västerås:) På ikea hittade jag superfina nya myggar till kaffe, limegröna... behövde jag säga det?! hihi
Köpte även ramar till julisar o servetter!
Vi går alltid till "fyndet" på ikea och idag mina vänner!!!!!! Idag hittade jag en MALM byrå med sex lådor... 3+3 lådor liksom! Brevid varann om ni förstår... inte alla 6 lådor uppepå varandra... aja.. hur som helst så kostade den 749 och så stod en lapp" Idag är det halva priset på alla platta paket på fyndet....." blev helt ivrig o ringde hem till pappa o lotta med eeeeeen gång och typ hade redan bestämt att dom ville ha denna!! haha och jaa de ville dom! Dom hade tänkt egentligen som vi har, en stoooor, hög byrå med sex lådor men detta är för bra för o missa så jag o maria tog med den hem:)

Haha pappa blev lite knäckt när han såg att den INTE var ihopskruvad:P moahahahahahahah

Maria o Jimmy har ju vart i Thailand EN månad!!!! Fattar ni  vad vi har saknat dom och vad tindra växt sen dom åkte?!?! Såååååå härligt att dom är hemma igen:)

Mina vänner!! Vikten går fanimej inte alltså! Jag försöker allt med vv!!!! Blir galen!

Nu på Söndag och Måndag ska jag och Maria skriva in oss på Itrim! Vi väljer att testa det! Snabb lösning jag veeeeet men jag blir galen snart! Tindra är 8 månader och det är TVÄRSTOPP på vågen!

+ med Itrim
BARNPASSNING i finfin miljö varje vardag
Snabb viktminskning
Itrim ligger på Forever nu och vi har tillgång till MASSA träning
Finns myyycket hjälp att få hela tiden!

- pulver/soppor/bars!!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Tina

Snabb lösning kanske men inget fel med det. Har oxå funderat på iTrim men finns ingen nära där jag bor. Gå in och läs på www.elinkvist.se och få inspiration. Känns som att det vore möjligt när man läser hennes blogg. Lycka till! :-)

2010-12-05 @ 12:12:07
Postat av: Carro

Nu får du allt vara duktig och skriva hur det går med itrim. Vi har det också i Malmö och jag tänkte kanske köra en sån lösning efter jag är färdig gravid :)

2010-12-06 @ 08:14:37
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0