Fortsättning på dag 3!

Nu så! Nu är det kväll här hemma, jag har badat, Daniel ska bada och tindra sover.

Förut när jag skrev hörde jag att hon vaknade men när jag kom in hade hon slocknat igen så hon sov nästan 2 timmar, lyxigt tycker mammi:)

Det här med soppor är ju ingen drömdiet men det är heelt okeej! Har ätit mina soppor idag och jag fördelade dom såhär:

Frukost =gröt
Lunch = Potatis/purjolök
Mellis = Chokladshake
Middag = Tomatsoppa

Potatis o purjolöken är ingen höjdare alls! Godast är kyckling och tomat samt chokladshaken!

Har jag berättat hur kommande veckor ser ut? hmm minns inte! Jag tar det nu iaf:)

Nu äter jag 600kcal om dagen som är delat på 150kcal/soppa och detta gäller i tre veckor. Jag har 4 varma soppor, 2 shake´s och gröt att välja mellan som jag vill.

Efter 3 veckor ska jag äta 800kcal/dag och ökar då upp till 200kcal/mål och får då äta 2 olika bars, 2 färdiga shakes, 2 färdiga smoothies och varma rätter som finns i tre smaker.... Det ska jag hålla på med i 9 veckor! Så totalt 12 veckor utan vanlig mat!

Eftersom vi har börjat till jul så ska vi ju allstp inte äta varken på jul eller nyår men hon sa att det var heeeelt okej att öka upp till 800kcal/dag till jul... diffar på 3 dagar och det spelar tydligen ingen större roll.

Mycket vatten är bra att dricka och även te har vi märkt mättar mer eftersom det är varmt... vi dricker mycket te och vatten:)

10.000 steg/dag och 2 pulspass i veckan har vi som krav Jag och maria:)

Imorn ska vi få instruktioner på gymet och efter det ska jag åka till sjukhuset och få utbildning på njurdialys.

Nehe nu ska vi kolla på teve:)

Hörs imorn!


Kommentarer
Postat av: Carro

Gud! 12 v utan vanlig mat...det är ju helt insane!! Fast det hjälper säkert! Ska bli så sjukt intressant att följa med på resan! Som sagt, jag kan själv tänka mig att hoppa på ett sånt tåg efteråt. Även om jag själv först vill försöka med ammning,prommenader och vettigt ätande. Men har man mycket att gå ner, som jag har så måste man vara cp duktig..jääävligt länge!

2010-12-09 @ 08:28:51
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0